Alla inlägg den 6 januari 2008

Av edis dedis - 6 januari 2008 16:05

Igår kom Pao och Marre hit. Vi liftade hem till Erik där Thess, Tolle och Crille (?) var. Efter ett tag kom Micke och co + Jessica, Thess fixade mitt hår och lite sånt, jag gjorde en korvmacka eftersom jag alltid blir sugen på det hos Erik. Sedan fixade vi tjejer skjuts till Heffa i kuben, var en massa folk där som gjorde mig förbannad, Pao blev ledsen och det var påväg att bli en massa bråk, alla fick utskällningar hit och dit och somliga funderar man ju på om dom har några hjärnceller överhuvudtaget.. Jag skrek så jag blev alldeles röd i ansiktet, tro mig! Men annars hade vi kul.

När alla skulle dra var det bilbrist i stan, så Thess fick låtsasgråta så en stackars kille skjutsade hem oss, haha! Tjejer är allt bra elaka.

Väl hemma somnade jag och Pao till min ipod medans lillstackarn höll mig i handen, men vaknade nån gång runt 3 av telefonen som är dum i huvet. Pao mådde knappast bättre heller.

Imorse kom det några och skulle titta på lägenheten, jag och Pao gömde oss under min säng men dom avslöjade oss. Mig.

Om fyra timmar ska jag se andra avenyn, tills dess? kein ahnung, men jaja! Syster nu har jag iallafall uppdaterat!


Imorrn är det skola, har saknat Hailus flickvän lite. Carro, imorrn ses vi!

Ovido - Quiz & Flashcards