Alla inlägg den 22 januari 2008

Av edis dedis - 22 januari 2008 20:31

Varför är jag inne i en ledssam period för? Sånt är onödigt, nu när det nääästan börjar gå mot vår också. Jag älskar våren, för då är det nästan sommar. På sommaren mår man bra även om man mår dåligt.

Jag fattar inte riktigt vitsen med höst och vinter, människor blir depprimerade, folk tar livet av sig hit och dit utan anledning, det är kallt och jävligt, man måste ha mycket kläder, dagarna känns oändliga och det enda riktiga lovet är två veckor. VA. Finns det NÅT positivt att tänka på? Det är inte ens riktigt med snö ute.

Jag tror nästan att sommaren är det enda positiva med Sverige. Förutom familjen och vänner och sånt där, men dom finns ju kvar vart man än är. Föressten, på tal om ingenting har jag inte ens åkt bräda nåt i år, och då har vi ändå 4 backar här i Sundsvall. För dåligt.


Och Pierre, jag saknar dig. Hoppas allt är bra och så, tänker på dig ofta. Ta hand om dig

Av edis dedis - 22 januari 2008 20:17

Känns som jag lägger allt på hyllan nu. Tjejers hat och framförallt tjejers hat till varandra går mig på nerverna. Blir fan inavel i den här stan.


Tråkig skoldag idag, igår var det vårshow, den var väl sådär. Bra röster och dans oså, men låtarna blev rätt så långtråkiga. Glad att jag har fått lånat Carros ipod iallfall, härlig musik på den.. På min är det bara mongomusik, fattar ingenting av den heller? Den är som facebook.



Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind

And I didn't mean to fall in love, but I did

Av edis dedis - 22 januari 2008 20:05

tid har förlöpt
dagar har gått
månen har vandrat sin väg
genom vitt och svart och grått

jag saknar ditt skratt
jag saknar ditt hår
jag saknar att ringa ibland
och berätta om hur det går

Ovido - Quiz & Flashcards