Alla inlägg den 25 januari 2008

+

Av edis dedis - 25 januari 2008 22:12

Tjenahejsan! Sitter just nu och kollar in killar i trikåer på tv i väldigt hastiga rörelser och längtar efter att någonting ska spricka och leda till att någonting ramlar ut. Ikväll ska vi bara mysgosa jag och riten tills det blir sängtime. Idag har jag hunnit med skola sedan en sväng på stan där det blev en icecreeeam på donken med gabbi, fanny och riten. Inte alls för pjåkigt du. Nu ska jag vara lite social med min vän. Ha en bra kväll, älg 

Av edis dedis - 25 januari 2008 20:49

Riten ska komma vilken sekund som helst, och då hon har kommit ska vi hitta på nåt riktigt kul. Nåt förslag? Fan vad jag saknar tiderna då jag var med Pao och Olivia på fredag och lördagkvällarna, byggde kojor, åkte pulka och annat kul.


Nämen nu kom ritos favoritos, ska kila

Av edis dedis - 25 januari 2008 16:13

Idag har vi haft en sjukt slapp skoldag. En lektion. Efter det drog jag och Gabbi ner till stan och strosade lite, sen tog jag bussen hem och sitter här nu. Ska snart åka med pappa och resten till Elin som ska firas. Ikväll kommer Ritos hit, hör av er om ni gör nåt kul!

Ovido - Quiz & Flashcards