Alla inlägg under januari 2008

Av edis dedis - 10 januari 2008 22:56

Så nu har Rihana tagit Josh Hartnett också. Skit.

Av edis dedis - 10 januari 2008 18:21

Okej, nu har jag tackat jag till att gå med i en gymnasieförening. Jag, Carro och en massa andra tjejer.. Till veckan börjar helvetet, får se om jag pallar. Men man har ju inget att förlora på det iallfall!


Snart är det träning med favoritkovland


Av edis dedis - 8 januari 2008 22:56

Nu har jag ätit polarbröd två ggr på minde än en vecka, första gången med Pao som klagade att det var nåt som knastrade i brödet, som jag sedan kände, kändes som sand, typ. Eller nåt äckligt, och nu när jag skulle ta en god kvällsmacka började det knastra igen, VAD ÄR DET FÖR FEL?? Blir förbannad på sånt där.


Dessutom bor jag i ett tampongfritt hem medans amazonas plöjer fram. Typiskt.



Av edis dedis - 8 januari 2008 19:13

Du som har lite att göra, jag har några filmer åt dig! Iofs lär du ju redan tittat igenom alla filmer som finns på youtube, men om du inte har det bör du se Sagan om de bannlysta! HAHHAHAHHA dom filmerna är så jävla roliga. "Du är för dålig för att kasta sen". Se dom! Och halka inte in på nån film om Sagan om saftkalaset eller Sagan om bögen, dom är bara wanne be bannlysta och värdelösa!


Här har du ettan

http://www.youtube.com/watch?v=05hDiLTDkFo

Av edis dedis - 8 januari 2008 19:01

Jag zkulle bli ganzka irriterad om man zkrev med zäta iztället för s. Vizzt är det jobbigt? Man gör ju till rözten i huvet, fuln.

Av edis dedis - 8 januari 2008 18:44

Så! Då var det klart, dataprovet. Fick inte göra klart de sista uppgifterna för Hailu, men annars så.


Jag förstår inte hur jag kan vara så rolig. Jag skrattar åt mig själv hela tiden, det är ju jag som gör att mina klasskompisar ens går till skolan. Som Gabbi till exempel, hon tycker nog att jag är den roligaste i hela världen, men det är val för att hon är min BAAAABY också. Som idag på skolan var hon i akut behov av en tampong, så hetsade hon på mig och sa att det var JAG som skulle fråga sjuksyrran. Nämen då gick vi dit, så fnittrade Gabbi lite blygt och frågade om hon möjligtvis kunde få en tampong.

-Den största!!! Sa jag, och Gabbi skämdes och syrran skrattade. Jag är fan så jävla rolig. Men nog om mig!


Eller iofs ska jag fortsätta. Jag har mensvärk. Yeah!


Sen var det en sak till. Jag har kommit på en sak idag. MIn katt, eller våran, är så jävulusiskt söt. Jag skulle nog inte kunna klara mig utan henne, helt ärligt. Tror hon fattar människospråk också, dessutom har hon börjat ätat fiskpinnar och sånt, förut åt hon bara torrfoder och julkorv.


Av edis dedis - 7 januari 2008 23:02

-----------------------------------------------

Av edis dedis - 7 januari 2008 19:25

Fuad- Jag hade håltimme ifrån mig själv i en månad förra året.


Ovido - Quiz & Flashcards