Alla inlägg den 5 november 2007

Av edis dedis - 5 november 2007 21:11

nu ska jag uppdatera en sista gång, micke var inte den sanna vän jag trodde han var... han blockade upp mig nyss.

Av edis dedis - 5 november 2007 21:03

jag tycker om mågren :) han är en snäll och trogen vän som håller det han lovar, han har lovat carro att blocka mig en månad och jag tror han kommer hålla det = sann vän :') sånna vill vi ha mer av tack!

Av edis dedis - 5 november 2007 20:54

hahaha efter att ha hetat "KILLAR, ADDA MIKAEL_AAGREN@HOT.. HAN GER ER ALLT NI ALDRIG FÅTT..." på msn fick jag följande svar;

caroline säger:

hahaha

caroline säger:

haha han är skit sur :D:D:D:D:D


Olof säger:

vad har inte jaf fått?


faton<3 Ida säger:

orka

faton<3 Ida säger:

e han gay?


' marre säger:

hahah, även


- paoo säger:

hahahahahahah


¬»Hjertström. säger:

haha nej tack


Bilouoo*....^^. säger:

ha du kul el?


- SebastiaN säger:

hahahah

- SebastiaN säger:

orka




Av edis dedis - 5 november 2007 19:00

på min analys, känns skönt! Idag var jag återigen på skolan med mina kära klasskamrater, det känns väl kanske mindre skönt.. gick ner på stan efter skolan och la undan en klänning. nu ska jag skriva lite historia och gå och kissa, har hållt mig hela dagen. skriver nog mer sedan

Ovido - Quiz & Flashcards