Alla inlägg den 22 november 2007

Av edis dedis - 22 november 2007 21:11

jag veet att det är din tröja på min bild men jag har bara lånat!:D som straff för att du flyttat så himla långt bort! och nej jag ska inte använda den. föressten, då vi ändå är i farten, glöm inte att ta med jeansen jag skulle få av dig!

Av edis dedis - 22 november 2007 20:01

tjohooo!


tänkte lägga upp två bilder lite hastigt bara, en sen igår på redovisningen (dålig kvalle), och en på min middag idag för att visa mini morsan (elin såklart)  att jag faktist KAN laga mat! sen hur det smakade är en annan femma... =)





Av edis dedis - 22 november 2007 16:38

igår kom som sagt emelie hit, vi åt godis och tittade på beck- det tysta skriket och linas kvällsbok. bra filmval av oss! gick och la oss och klev upp 10 imorse. vid 11 gick emelie till bussen och jag läste 50 sidor i boken som vi hade i läxa. gick ner till skolan kl 1 och hade två lektioner, skönt!


just nu sitter jag här, ska göra mat snart och efter det måste jag städa. tänkte att ralle skulle hälsa på men hon var upptagen ikväll den tönten, så det blir bara jag och tuva ikväll! ska se om det är nåt bra på tv.


läste andres blogg och han hade lagt upp en länk om ken rings nya låt 2000-talet, jag som annars inte alls gillar ken tyckte låten var riktigt bra.. man slutar aldrig förvånas! =)


- - - - - - -

060925, vart är du nu? saknar dig

Ovido - Quiz & Flashcards