Alla inlägg den 4 november 2007

Av edis dedis - 4 november 2007 22:41

har inte börjat än. som ni vet var det andra avenyn ikväll, och såklart kunde jag inte hålla mig från att se de andra två nya avsnitten som släpptes på internet.. så nu måste jag vänta en hel vecka till på tre nya avsnitt! (intressant vetande) just nu ligger jag i soffan med datorn i knät, ska gå och sätta mig i köket och försöka plugga lite spanska. har prov imorrn som jag inte alls orkar ha, men vad har man för val...



Av edis dedis - 4 november 2007 19:17

igår kväll var jag som sagt med girlsen, vi var i gabbis farfars lägenhet och hade det mysigt. sedan tog vi en promenad förbi hos robin och dom och hälsade på, träffade en massa annat känt folk också. efterdet gick vi och hälsade på hos jocke och dom andra killarna, trevligt. vid 11 eller nåt kom vi tillbaka till farfars igen, och alla var väl hyfsat trötta.. somnade ganska snabbt


idag vid halv två kom morra och hämtade mig och skjutsade ut mig till en väntandes emelie. vi tog in och ut lite hästar, sen klädde vi på kjölur och glanna och gav oss ut på nya äventyr... var ute i 45 min kanske, sen red vi tillbaka och gick in till viktoria en snabbis. emelie åkte hem och jag var in och kikade på några jävulskt söta kattungar.. sedan kom mamma igen och hämtade mig. har precis ätit och om en halvtimme är det andra avenyn på ettan :D missa inte!

Ovido - Quiz & Flashcards