Alla inlägg den 2 november 2007

Av edis dedis - 2 november 2007 21:38

förresten! riiby på söndag?  =D

Av edis dedis - 2 november 2007 21:16

hur kan christoffer och amanda vara så grym? danne också för den delen.. sam och andreas måste ju iallfall åka ut den här veckan och nästa, inte alls lika bra som dom andra.


dagen:

imorse ringde elin och väckte mig, jag gick ner till hedbergska och hämtade min spanska bok. (hade tur som träffade rektorn utanför, annars hade jag inte kommit in). efter det åkte jag med elin och alla katterna hem till indal, stackars lill-assar var helt groggy sen kastreringen. hemma hos elin somnade jag som vanligt, sen satt vi vid datorn och tittade på lite bilder oså. vid fyra skjutsade elin&krister mig till riiby gård. träffade emelie och tog in hästar från hagen och lite sånt. efter det skulle jag och empa ut och rida, men det var så jävla mörkt och jag som är mörkrädd.. dessutom red hon så långt framför mig så jag trodde jag hade tappat bort henne. i vilket fall som helst blev det en kort mysig kall tur sen red vi hem igen. gjorde en mysig säng till bertil (en kattunge som emelie har döpt, hahahha), och lite sånt. efter det var emelies fatti så snäll så han skjutsade mig till bussen, det tog 40 min att åka till stan... nu sitter jag här, josef och matte ska snart hämta mig så ska vi till pjuckan! hör av er


Av edis dedis - 2 november 2007 01:48

en bild på våran tjocka frukost...


...samt en fin bild jag tagit på ralle...

Av edis dedis - 2 november 2007 01:43


ikväll har jag varit hos pierre. vi kikade på film och lite sånt, vi höll på blåsa bort då vi gick till bussen, hur kan det blåsa så mycket? tänkte att jag skulle lägga mig då jag kom hem, men har fortfarande inte gjort det... har ont i huvudet och är föriövrigt jättetrött, orkar inte med att skolan börjar på måndag och att jag har spanska prov då. dessutom måste jag till skolan imorrn och hämta en bok, jag måste skriva två engelska texter, jag måste jobba historia och matte. längtar.



Ovido - Quiz & Flashcards