Alla inlägg den 1 november 2007

Av edis dedis - 1 november 2007 17:44

                                                  
                      


den här killen ska jag ha

Av edis dedis - 1 november 2007 17:23

tjolahopp!


få se, på tisdag kväll gick jag till nacksta för att möta pao. när jag kom dit var, till min stora besvikelse murad med. blev iriterad på honom som försökte förena oss två igen, vilket ledde till att jag bara gillar honom mindre.. sedan skulle jag, pao och johan gå till södermalm igen, och som den snälla kompisen jag är fick pao min jacka och mina skor, medans jag fick ta hennes tunn skinjacka och högklackat. när vi kom hem åt vi chips, sen somnade vi ganska snabbt


på onsdag morgon ringde marrzan och väckte oss, hon kom hit med fetaste frukosten (då jag och pao redan ätit), pizza, chips och dipp, kakor och cola. hon köpte kattmat till tuva också för hon tyckte synd om henne? haha tuva blev glad(are) och fet(are) iallfall. vid ett eller nåt åkte marre hem, och jag visade pao andra avenyn som går på ettan nu. hon dömde ut den till en början, men den är faktist sjukt bra.. kommer 105 avsnitt också! iallfall, vi såg 7 avsnitt (3,5 h), sedan kom oskar, andre och granen och hämtade oss. åkte hem till oskar, dom spelade cs och nördade på, jag och pao såg fjorton suger och gjorde nudlar. gick hem ganska sent, och vid sex imorse fortsatte jag och pao vårat tittande på andra avenyn. gick och la oss, och vid ett idag slog vi på avenyarn igen. har tittat på det tills nu, så har hunnit sett alla 18 avsnitt som kommit ut. pål åkte nyss, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har ont i huvet iallfall

Ovido - Quiz & Flashcards