Alla inlägg den 10 november 2007

Av edis dedis - 10 november 2007 19:58

som sagt hade vi match idag, och carro som lagt av med fotbollen fick stå i mål stackarn. hahahahaha tyckte hon gjorde det jättebra :') resultatet blev 0-12.


ikväll vet jag inte vad det blir, hör av er!


- - - -

det ringer på dörren

jag: pao kan du öppna det är tuva

pao: va? kan hon ringa på dörren?

Av edis dedis - 10 november 2007 13:30

god morgon!


igår kväll kom pao till mig, vi köpte pizza och gick sedan till haga till nån av paos ragg (haha). sedan hälsade vi på hos anton en stund, träffade katja och allihopa och surrade lite med dom. efter det gick vi ner till stan och kikade på gymnasiefesten. alla stog utanför utan jackor för brandlarmet hade gått, och jag och pao stog och myste i våra tjocka vinterjackor. när alla tillslut kommit in igen kom daniel och gav oss fribiljetter, så snällt. iofs var det bara en timme kvar, men ändå. där inne var det sjukt tråkigt, polar lördag fast en äldre generation. träffade dock lite folk ändå, bland annat favorit riiby emelie! :D när allt var slut gick pao och jag till max, och där var halva afrika tror jag... bland annat en kille som sa till pao att han var grym på tre saker, dansa, spela fotboll och ha sex. HAHA han var 26 år och frågade om pao ville prova det sistnämda.. dessutom var han urusel på att dansa och sjukt osmart. När pao ätit klart fixade ahmad så att naim skjutsade hem oss. väldigt snällt, annars hade vi blivit tvungen att gå då också.


imorse vaknade vi vid 11 av att marre hetsringde, gjorde frukost och satte oss och kikade på girls just want to have fun. nu ligger pao i soffan med hennes lånetäcke och kikar på barnprogram, och om 3 timmar har jag fotbollsmatch, fyyyyyyy.


skriver mer sedan

Ovido - Quiz & Flashcards