Alla inlägg den 28 november 2007

Av edis dedis - 28 november 2007 19:24

ännumer lycka! mina lee jeans är återfunna...

Av edis dedis - 28 november 2007 16:16

idag har jag skrattat hela dagen, vilket i sin tur har lett till huvudvärk. det började imorse då nathalie sa "tack för dagens lärdomar" till våran svenskalärare. Sen har som vanligt carro kommit med 100 dumma kommentarer, men det hör ju inte till ovanligheten. Hela sista mattetimmen satt jag, gabbi, carro och nato och gjorde den där leken då man säger ett ord och nästa person ska komma på ett annat ord på samma bokstav som det första ordet slutade på, alltså typ noshörning-gris. Vi körde den där leken med temat flicknamn, pojknamn, djur, länder och frukt/grönsaker. haha! Matteläraren fick hets och vi sa djur i stil som träsk igel och amerikansk daggmask då alla andra redan var sagda.

Efter skolan gick vi ner på stan, jag följde nato på åhlens där hon köpte nagellack, sen tog jag bussen till pappa och sitter nu här, har inte vart här på 4 veckor eller nåt. Vet inte vart dom är nu heller, jobbar i guess. (ida dom målar köket nere vitt)


SEN! har jag hittat mina lacoste skor som jag tappade bort förra vintern eller nåt. wihoooo! mamma kommer bli glader!

Ovido - Quiz & Flashcards