Alla inlägg den 8 november 2007

Av edis dedis - 8 november 2007 22:29

trött i huvet, idag vid ett åkte jag och gabbi till vänstermalm och gick på minnesstund för det som hände i helgen.. träffade pao också, kändes skönt att gå dit på nåt sätt. efter det gick jag och gabbi in till stan i kylan, gick på lite affärer och kikade på konstigt folk. såg även min drömkille på stan idag, haha det är helt allvarligt... tyvärr vet jag inte vem det är, bara att han såg väldigt bra ut. vid fyra kom pao in till stan och vi åkte till ljusta hem till pierre. satt uppe på hans vind i kylan och tittade på gamla kort oså sen alla bröderna var små. tog på oss en massa fula kläder också, och dennis låste in oss och gick på ica så vi fick sitta där uppe ett tag. när alex tillslut släppt ut oss gick vi ner i köket och jag värmde gomat och gav pao mögliga mandariner. efter det låg vi inne på dennis rum å kikade på simpsons, sämst. sen gick vi till bussen i slasken, busschaffisen spelade guld på högsta volym och bjöd på bussresan.... konstig. inne i stan tog pao kovlandsbussen och jag gick hem hit och satte mig. har ont i huvet.

Ovido - Quiz & Flashcards