Alla inlägg den 20 november 2007

Av edis dedis - 20 november 2007 21:49

i natt vid två-tiden upptäckte jag röda utslag under min mun. fick panik och blev tvungen att sätta mig vid datorn och febrilt söka allt från herpes till blod sjukdomar. hittade inget som stämmde in (förutom svamp? hmmm), så skickade ett mms till syster syter. hon visste inte vad det var. mina utslag är fortfarande kvar, tänk om det är nåt jätteallvarligt!?!???! hoppas hoppas hoppas att det bara är för att jag har dålig dygnsrytm eller nåt.


iallfall, idag har det varit en ganska slapp dag på skolan, då jag slutat gick jag hem för jag kände mig hängig. (kanske hänger ihop med utslagis????) somnade och vid 17 eller nåt kom elin och krister. de lagade mat oså, och nu har elin precis åkt. har lovat henne att senast lägga mig 22,15 idag, så ska kila nu! återkommer imorgon med utslagsrapport


föressten! imorrn ska timrå empa komma till mig! underbart

Ovido - Quiz & Flashcards