Alla inlägg den 19 november 2007

Av edis dedis - 19 november 2007 19:33

det ska jag och carro redovisa om på onsdag, och nu har hon varit här så har vi sytt lite kläder som vi tänkte ha på oss! grymt. nu ska jag lägga mig i soffan och kika på andra avenyn, blir fint de, skriver kanske mer sedan

Av edis dedis - 19 november 2007 10:26

HUR i hela friden kommer det sig att jag får 33 poäng på dataprovet då 34 var mvg?! visst det kanske inte låter så konstigt, men det är det, tro mig!!!! jag fattade verkligen ingenting då jag satt där, hoppade tillochmed över en massa uppgifter som jag inte hade en aning om svaren på... men det är väl bara till att tro Hailu, eller så är det så illa att han tycker så himla mycket om mig... Förmodligen därför, men det låtsas vi inte om. i vilket fall var det bara det jag ville, nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting på datalektionerna....!

Av edis dedis - 19 november 2007 09:47

den här helgen har jag inte suttit vid datorn mycket, väldigt bra gjort av mig men tillräckligt oroande att ida ringde från norge och frågade om det hade hänt nåt. har haft roligt hela helgen, tagit en massa fula bilder som kanske kommer upp senare. tina, pao och carro har varit mina stamgäster, och vi har nog insett att en diskmaskin vore ett stort +.

iallfall, igår gick jag ner på stan och mötte elin, vi strosade runt lite (nästan bara vi på stan), sen åkte vi och hyrde två filmer och åkte hem till lägenheten. trött som jag var såg jag ingenting på den första filmen, och när den var slut åkte vi ut till birsta och hämtade krillonen. åkte till indal (jag sov i bilen), sen när vi kom hem visade krister stolt upp funktionerna på deras nyinköpta barnvagn... haha ida ringde mitt under visningen och fick som vanligt en chock över barnfasonerna. sedan var det andra avenyn på tvn, hur spännande som helst nu kan jag lova! elin gjorde hemgjord pizza som vi åt till nån film som gick kl 21, jättegott!

sen gick vi och la oss, och imorse på min sovmorgon kom krister och väckte mig 07.53 blev så illa tvungen att kliva upp och nere hade han gjort iordning frukost. vid halv nio ställde vi oss ute och väntade på bussen, och jag kom till skolan för ungefär en halvtimme sedan, alltså en timme tidigare än vad jag börjar egentligen! då elin&kristers unge börjar gymnasiet ska den få komma och bo hos mig om jag bor i stan, men det kommer jag nog föressten inte göra...


hur som helst sitter jag i datasalen i väntan på min datalektion nu, men orkar inte skriva mer för det är nån dryg jävel som bytt plats på bokstäverna på tagnetbordet, tur jag är så pass smart så mina händer kan skriva ändå om jag inte tittar neråt.... om mamma hade suttit här hade det blivit kortslutning, skriver mer sedan!

Ovido - Quiz & Flashcards