Direktlänk till inlägg 19 november 2007

helgen

Av edis dedis - 19 november 2007 09:47

den här helgen har jag inte suttit vid datorn mycket, väldigt bra gjort av mig men tillräckligt oroande att ida ringde från norge och frågade om det hade hänt nåt. har haft roligt hela helgen, tagit en massa fula bilder som kanske kommer upp senare. tina, pao och carro har varit mina stamgäster, och vi har nog insett att en diskmaskin vore ett stort +.

iallfall, igår gick jag ner på stan och mötte elin, vi strosade runt lite (nästan bara vi på stan), sen åkte vi och hyrde två filmer och åkte hem till lägenheten. trött som jag var såg jag ingenting på den första filmen, och när den var slut åkte vi ut till birsta och hämtade krillonen. åkte till indal (jag sov i bilen), sen när vi kom hem visade krister stolt upp funktionerna på deras nyinköpta barnvagn... haha ida ringde mitt under visningen och fick som vanligt en chock över barnfasonerna. sedan var det andra avenyn på tvn, hur spännande som helst nu kan jag lova! elin gjorde hemgjord pizza som vi åt till nån film som gick kl 21, jättegott!

sen gick vi och la oss, och imorse på min sovmorgon kom krister och väckte mig 07.53 blev så illa tvungen att kliva upp och nere hade han gjort iordning frukost. vid halv nio ställde vi oss ute och väntade på bussen, och jag kom till skolan för ungefär en halvtimme sedan, alltså en timme tidigare än vad jag börjar egentligen! då elin&kristers unge börjar gymnasiet ska den få komma och bo hos mig om jag bor i stan, men det kommer jag nog föressten inte göra...


hur som helst sitter jag i datasalen i väntan på min datalektion nu, men orkar inte skriva mer för det är nån dryg jävel som bytt plats på bokstäverna på tagnetbordet, tur jag är så pass smart så mina händer kan skriva ändå om jag inte tittar neråt.... om mamma hade suttit här hade det blivit kortslutning, skriver mer sedan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards