Direktlänk till inlägg 5 november 2007

inte som jag trodde

Av edis dedis - 5 november 2007 21:11

nu ska jag uppdatera en sista gång, micke var inte den sanna vän jag trodde han var... han blockade upp mig nyss.

 
 
Ingen bild

kungen (pao)

6 november 2007 13:36

hahaha du är så jävla rolig! :D

 
Ingen bild

Eilurt

6 november 2007 15:35

Alltså är jag född på stenåldern eller? Jag fattar inte ett nå av dina inlägg ibland! Kanske lika bra..:) Bra att det går bra i skolan, eller skiver du bara när det går bra?:) Ja tänk att Ida önskar sig barn..det kunde man ju inte tro!;) Roligt för oss Mända!:) Puss igen

 
Ingen bild

mig

6 november 2007 18:01

hahahhahahahahhahaha elin du låter som en morsa! :) kanske förvandlas man med ens man har en kula på magen.. som storasyster behöver man nog inte förstå allt heller..!:) men skolan går faktist bra helt ärligt, fast fick bara g på engelskan men hade inte väntat mig nåt annat heller. OCH, jag tror ida skrev fel, eller så menar hon det hon sa.. isåfall, spännande =) pusspuss

 
Ingen bild

idut|

6 november 2007 22:11

jasså ni har debatt om mig och barnfasonerna.. interesting! vet vet inte du, vem vet inte jag. vi vet ingenting nu, vi vet inget ida... tralallaaa..

 
Ingen bild

mig igen

7 november 2007 10:56

haha ida.. skulle inte förvånas om du kom hem med en unge lagom till jul. eller varför inte jag?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards