Alla inlägg under november 2007

Av edis dedis - 27 november 2007 13:52

carro på datan;  ja men det är hans telefonbok iallfall, hasse och basse och brushan, bara turkar


HAHA carro är en sköning. tyvärr redan upptagen med Hailu

Av edis dedis - 26 november 2007 23:38

till er stoooora besvikelse har jag nu hittat en ENORM lista! kommer tyvärr inte ihåg från vilkens blogg men den är snodd iallfall. (ja jag har lite att göra)


1. Vilken svordom använder du mest?
Jävlar, eller Jävla blabla

2. Äger du en iPod?
Nej


3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
imorrn är det 07,30

4. Hur många resväskor äger du?
ingen?

5. Använder du flip-floppar?
Ja ibland

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Handlar aldrig mat

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Se upp för dårarna


9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en
kompis?

Beror helt på!

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vårat kovlands hus


11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Skojar du....

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Never

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Lugn musik, enya och sånt


14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Lars Winnerbäck, han är som bäst på hösten/vintern

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Det är nog många, men snyggt att göra så att det inte är hemligheter längre?


16. När var senast någon stötte på dig?
IKväll i guess

17. Vad åt du till middag senast?
Köttbullar och mos

18 Använder du huvtröjor?
Ofta

19. Kan du vissla?
självklart

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa, elin eller nåt sånt =)

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Blir illamående, åker ingenting förutom larven

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Förmodligen, vem gör inte det i den här stan?


23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
060? eller vadå

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Absolut

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Birsta? eller jag vet inte, jamen det är väl stort


26. Hur många syskon har du?
Två

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja, om jag är intresserad av personen, annars är det lungan

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ice age

29. Äger du några (pop)band t-shirts?
Inte en enda

30. När flög du senast?
I somras till London

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3

32. Läser du för skojs skull?
Yes, ibland

33. Pratar du några andra språk?
Engelska, sämst tyska och lite spanska

34. Diskar du din egen disk?
Då mamma är borta

35. Har du gråtit offentligt?
Ja det har hänt

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En bärbar

37. Gillar du att lära dig nya saker?
Ja det är väl klart

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inte just nu

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på, kan bli lättare så

40. Kan du kasta macka?
Ungefär till 3 =)

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope


42. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och dricka

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Ulla-Britt på lågstadiet, underbar lärare! Sen har vi Peter, Carina och Anita från högstadiet

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nä det tror jag inte


45. Vad har du för väder?
Förjävligt

46. Har du en blogg?
nä?

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
svenska

48. Gillar du att flyga?
aa det är mysigt

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor


50. När sov du senast på golvet?
Vet inte

51. Vilken är din favoritdrink?
haha

52. Gillar du din boendesituation?
Oftast inte

53. Vilken är din mammas hemstad?
Sundsvall tror jag

54. Din pappas hemstad?
Sundsvall tror jag

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst åtta

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Till och från


57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Väldigt sällan

58. Vilken är din favoritfrukt?
ALLT

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nopp, men kanske borde


60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Det beror på i vilket sammanhang

62. Tror du på liv på andra planeter?
Ibland

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
MAMMA

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud är gud

65. Vad var det senaste du åt?
Två tuggor banan

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Lätt svar, killar. inte lika krångliga som oss tjejer

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte, säkert nåt som mamma tyckte var poppis

68. Gillar du senap?
Nej

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag säger ingenting, jag tänker bara, tänker väldigt mycket

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Möjligtvis

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Prosit


72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej

73. Tycker du om att krama folk?
Kramar är mysigt, undviker dock att krama äcklon


74. Skulle du säga att du är trendig?
Inte direkt

72. Äger du en digitalkamera?
Ja

73. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
ha! Den lesbiska i Fucking åmål, Agnes från idol och nån ynka gång Jessica Alba, hahahaha
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, är van vid det här laget (oskar och andre)

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
En hel del, några böcker jag alltid kommer minnas är iallfall Pojken som kallades Det, I taket lyser stjärnorna, Matilda och nån hästbok jag läste då jag var yngre :')
76. Tycker du att du är attraktiv?
Inte speciellt

77. Vad är du allergisk mot?
Frisk som en nötkärna

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, man kan inte tänka så

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Enligt mamma hade jag hetat Otto eller Karl. det undviker vi helst.... Diesel kanske?

Av edis dedis - 26 november 2007 22:29

Är: Svettig och trött

Ger intryck av att vara: Oftast sur
Mår: Bra förutom nackont

Ska: Snart sova
Har: Tränat

Bör: Träna mer
Kan: Cykla
Blir glad av: Överraskningar
Vill ha: En massör
Skulle vilja: Vara ledig
Tycker om att: Sova
Drömmer om: Kovland och the future
Längtar tills: Jag tar studenten
Fasar inför: Ekonomiprovet?
Har ett brinnande intresse för: Djur helt klart
Bryr mig om: Allt och alla, förutom de jag aldrig tyckt om
Trivs med: De jag kan vara mig själv med
Känner obehag inför: Stora folksamlingar med människor jag inte känner, Tjejer med sina blickar
Planerar att: Sova
Bor i: Stan, lägenhet
Skulle vilja bo i: Kovland
Klär mig gärna i: Sköna kläder
Äter gärna: Allt jag slipper laga själv antar jag
Dricker gärna: Mjölk och julmust

Tränar: Allt för sällan

Tittar ofta på: Andra avenyn
Lyssnar ofta på: Lars winnerbäck
Läser: Allt
Prenumererar på: Ingenting
Idag: Hjälpte NCC gubbarna mig att ropa på carro

Imorgon: Börjar dom flörta med mig
Igår: Var det söndag

Nu: Är klockan 22.42

Vill se: Bea
Vill göra: Duscha
Glad över: Att elin ska få barn

Arg på: Hitler
Stolt över: Att elin löfblad sköt en steeeinhård boll mellan benen på Petri

Rädd för: Att tappa någon som står en nära, full gubbar
Nyfiken på: Världen
Lycka: Finns mycket
Sorg: Min stora sorg är såklart Bea
Älskar: Mat? systrarna, vännerna

Hatar: Djurmisshandlare, övriga misshandlare, ja allt sånt

 Äter: allt, förutom pölsa, kalvsylta och skolmat

Sover: Överallt hur som helst

Dansar: ALDRIG! hahahaha fråga tina om min talang...
Lever: I nuet

Av edis dedis - 26 november 2007 18:31

vi ska flytta. Första mars, hjälp.

Av edis dedis - 26 november 2007 16:27

Mycket bloggande på samma dag, men gjorde testet som ida skickade, och jag blev engelsk bulldog. Kan stämma... Står ändå fast vid att ha de 5 raser jag skrivit om tidigare! =) 


Engelsk bulldog Bulldoggen är en cool livsnjutare av rang. Den ser tuff ut, men har inte riktigt koll på vilket skrämmande intryck den kan göra på såväl människa som andra hundar. Den börjar aldrig ett slagsmål, det behöver den inte. Tvärtom så förväntar den sig att alla är lika fredliga som sig själv. Bulldoggen lever under devisen "peace, love and understanding annars får du riktiga problem". Skulle den dock mot förmodan hamna i slagsmål är det bara ett som gäller; vinna eller dö. Många skulle nog kalla bulldoggen för den perfekta hunden, lugn och sansad. Den skäller nästan aldrig. Och sist men inte minst, en bulldog älskar att åka bil, tåg, båt eller flyg. Den är lättskött och behöver inte alltför mycket motion.


Vilken hund är du? http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45926

Av edis dedis - 26 november 2007 16:13

halv sex ska vi åka och kika på radhus, så får vi se! kanske kan bli nåt. ikväll har jag fotbollsträning också, varför varför varför. tråkigt, jobbigt, inte alls kul. jaaja, nu ska jag lyssna på lars winnerbäck hej

Av edis dedis - 26 november 2007 16:01

Öppna din SMSinbox.

Tryck neråt fem gånger.

Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan.

Sen fortsätter du fem gånger ner, och det är dina svar.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

Du vill alltid ta en åktur med mig, haha

Vad gillar folk bäst hos dig?

Vi ska spela bingolotto imorgon.

Vilken raggningsreplik faller du för?

...... på ingång. Gult

Vad var det första du sa imorse?

Ja det är jag! Vill du hjälpa mig eller?

Vad är det sista du kommer säga när du dör?

Erkänn du vill

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?

Tjena kåt eller?

Så vad säger du under förspel?

Jaså inte dåligt de

Och efteråt?

När ska jag komma då?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?

Hä'r har ni underverket! Likt Krister över munnen tycker jag! Puss

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem då?

Tack älskar dig också haha godnatt puss pierre

Vad sjunger ditt favoritband om?

vadå vadå vadå vadå haha

Vad säger du när du inte är sugen på sex?

Rejäl skäggväxt.

Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?

Om jag ska vara ärlig så mår jag inte så bra men de hoppas jag att de går över med tiden glöm aldrig mig amanda ja älskar er alla puss

Av edis dedis - 26 november 2007 14:21

en kille addade mig nyss på msn. han frågade om vi kunde gifta oss, och då jag svarade att vi inte ens kände varann svarade han; spelar det nån roll?


så, ida och elin, vad tycker ni? ska jag slå till? han var på behandling just nu, men när han kommer hem igen?

Ovido - Quiz & Flashcards