Direktlänk till inlägg 27 november 2007

tisdag

Av edis dedis - 27 november 2007 19:31

har vart på skolan idag, imorse  var på på bio och såg "vägen till guatamana" eller nåt sånt, felstavat men skitsamma! sevärd film. slutade två och när jag kom hem la jag mig och sov. skönt! ska itne göra det till en vana. Nu har mamma och roger kommit, dom har skrivit på papper och betalat 10% eller vad det är.


"och nu ska vi ha ett kattfritt rum där tuva ABSOLUT INTE får komma in, vilket rum ska det vara? men ida sa att hon har en hel katt i sig nu så det kanske går bra men man kan ju aldrig vara riktigt säker blablabla...."


=) mamma is ready. Jag tror att jag har bestämt rum, vet inte hur jag ska inreda bara? tänker ha vitt ialfall, också ska jag få mammas 1,40s säng. sen har jag ingen aning! pao röstar för disco, haha.


jag är så less för jag har sett suddigt på mitt vänstra öga enda sen jag sov, så nu ska jag gå.


 

Hav eller sjö

Tv eller Dator
Höst eller Vår
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Ipod eller Mp3
VH1
eller MTV
Rosa eller Lila
Hund
eller Katt
Guld
eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Mobil
eller Telefon
Klänning eller Kjol
Blond eller Brunett
Lägenhet eller Hus
Vanilj eller Choklad
Ring
eller Halsband
Jordgubb eller Hallon
Nyår
eller Midsommar
Långt hår
eller Kort hår
Nagellack eller Läppstift
Bil eller Buss
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Jeans
eller Leggings
Snowboard eller Skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings
Berg-och-dalbana eller Vattenbana

Plugga eller Arbeta
Christina Aguilera eller Britney Spears
Stjärnor eller Månen
Vinter eller Sommar

 
 
Ingen bild

ida

28 november 2007 00:04

hahaha, ja du.. får se om katten i mig ær av samma ras som tuva.. ær sjukt spænD! låter iaf bra med ett kattfritt rum.. antar att det ær ett mørkt litet rum utan førnster eller nåt. men allt ær bra bara jag får vara med familjen! :) vad ær det førresten som kænns konstigt?
puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards