Direktlänk till inlägg 24 november 2007

mamma is back in town

Av edis dedis - 24 november 2007 13:26

det första hon sa; har du städat?
det andra hon sa: varför ligger alla dina kläder på sängen?

nu märks det att mamma är hemma igen, mycket att städa, packa upp, planering för vad som ska ätas ikväll, byten på glödlampor som gått sönder, tvätt som ska sorteras, ja ni vet nog hur det är...


vi pratade nyss om att vi förmodligen ska flytta till bosvedjan. jag som vill ha lilllägenheten bredvid våran kvar, men den kommer ju också säljas isf. hade tänkt ha den då jag gått ur skolan, men då säger mamma; äääääh, klart du inte ska ha den! inte ska du vara kvar i sundsvall eller, du ska göra som ida, ut och resa! hur kul är det att bo här??

ibland funderar jag på om mamma vill bli av med mig. haha nädå, hon har rätt. jag ska ut och resa, hade jag tänkt iallfall. men ändå, då jag tar studenten om 2,5 år, då är elins unge över 2 år. VA? ska jag flytta då? ut och resa? då kanske minstingen glömmer att jag finns, och det får inte hända. och ida kanske också har en knodd på g? eller kanske tillochmed en utklämd (utsnittad förmodligen)? hmm, får ta och fundera på det där lite...


nu ska jag byta om, sen ska jag invänta pao så ska vi gå på stan. hör av er nåt ikväll!

 
 
Ingen bild

ELin igen

24 november 2007 15:00

Hahaha, du är rolig du!:)

 
Ingen bild

ida

25 november 2007 23:52

ojojoj.. hræ var det mycket att kommentera! ska førsøka få med allt..!lilllægenheten ær inget att sørja øver, det vet du væl? ær væl skønt att hamna i "hus", blir lite mer hem då, så ær det bættre før tuva och før mamma som kænner att jag kan o dær nær jag kommer hem.. oder? sen så kommer jkag INTE ha en utploppad unge om två år. Jag pluggar ju fortfarande då.. tænkte iaf vænta tills det var klart. fick dock øva lite på mammarollen idag, oskar blev imponerad.. :) sen så glømmer kanppast kødden dig, du ær inte så lætt att radera från nærhinnan æven om man skulle vilja.. nmæ då.. oavsett så ær det ju bara att bygga upp det igen nær du kommer hem. en unge på tre år tar inte lå¨ng tid att omvænda vettu.. hon kommer ju inte heller komma ihåg allt dumt du gjort.. bbra va!? :)en sak var iaf rætt.. utsnittad var ordet. tænker inte førstøra min gudomliga skapelse før familjelivet! :P

 
Ingen bild

lillasyster

26 november 2007 10:27

ida, varför skriver du att bebisen är en flicka? :) haha. nä du har rätt, märks att du är tillbaka på jobbet... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards