Direktlänk till inlägg 11 november 2007

less så inåt helvete

Av edis dedis - 11 november 2007 02:43

ikväll åkte jag pao och marre till pierre vid tio-tiden. kl 11 åkte pao och marre till stan, och jag stannade kvar i ljusta med pierre, dennis, markus, anton, jeff, per, mågren, simon, otto och davve = jag var väldigt ensam tjej. gjorde inte så mycket, killarna blev fulla och glada, pierre tatuerade sina kära vänner med LJ (ljusta) på vänster vad, jag gjorde rostade mackor, dennis och några nördade tv spel och lite annat. var tänkt att jag skulle ta 20 i 2 bussen in till stan och träffa pao som skulle sova hos mig, men det visade sig att dennis hade ställt tillbaka min klocka så jag skulle missa bussen och bli tvungen att sova där. dessutom har sista nattbussen slutat gått från ljusta eftersom stället är som det är.. blev förbannad och fick hetsringa till folk som körde, fick tag i josef&matte som kunde hämta mig. under mitt samtal med matte kände jag nåt blött i huvet och det visade sig att en väldigt full storebror kommit hem och tänkt jävlas lite med lill edholm. insåg att det var spott, och försökte mig på en utskällning, det jag fick till svar var nåt i stil med; aaaaa förlåt ida. sedan kom skjutsen och jag gick ut till bilen. åkte till oskar där pao sagt att hon var och när jag kom dit var det kolsvart i hela huset. blev ännumer trött och less och insåg att jag skulle bli tvungen att gå heeeeeem. väl framme satt pao och väntade vid dörren, jag hetsade på pierre i telefon för att han är så jävligt osmart ibland, men som den djupa människa han är la han bara på.paostackarn har gått och lagt sig pga min hets tror jag, så ska gå och prata med henne nu. imorrn är det 3 nya avsnitt av avenyn, annars vet jag inte nåt mer intressant som händer.


sov gott

 
 
Ingen bild

Elin

11 november 2007 06:50

Du borde välja bättre "vänner" än det där.. Jag skulle aldrig mer ha pratat med dem. Fast då är ju jag en surhagga istället...

 
Ingen bild

kingen

11 november 2007 11:40

haha ja jag måste erkänna att jag vart lite skrajsen igår ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards