Direktlänk till inlägg 3 november 2007

idholm

Av edis dedis - 3 november 2007 13:19

Visade sig att min mellersta storasyster försökt smygläsa min blogg för att få reda på hemlig information... haha, hon kanske har insett att jag är ett väldigt lydigt barn =)


igår kväll kom som sagt josef och matte och hämtade mig, vi åkte hem till pierre (som sa att han hade en överraskning till mig), när vi kom fram satt gamil nere i soffan med en massa god mat på bordet. han klappade mig på huvet och mumlade nåt om att jag är så matglad.. haha, i vilket fall som helst var det jättegott, som vanligt. gamil hade nån slags musikkväll också, så vi satt och kikade på idol samtidigt som han spelade sina favoriter sen 1950 eller nåt. kikade även på kort sen han var ung, och eftersom jag tyckte han var snygg idiotförklarade pierre mig. igen. vid 11 eller nåt skulle vi åka till nolby, jag, matilda, josef och frodo (pjuck stannade hemma), när vi kom dit började det snöa en massa, vilket ledde till att det blev SNORHALT. hemma hos den där killen i nolby fanns en jättefin pitbull, en sån ska jag ha! tillbaka inne i stan skulle vi skjutsa hem elli och richard (eller vad han heter), på väg till dom halkade bilen in i en trottoar och fick en törn. jaja, efter att vi skjutsat hem dom skjutsade dom hem mig, gick och la mig på en gång


idag var det egentligen tänkt att jag skulle åka till matilda och rida (vilken hästtjej jag blivit igen =D), men jag och morra ska på middag i indal. efter det ska jag på girlsnight som jag helt hade glömt bort.. så jag får helt enkelt umgås med matte nästa lördag! tur att livet är långt

 
 
ida

ida

4 november 2007 05:23

hohoho.. jag har mina trick!! :D
nærå.. det var mest att jag satt å kolla på massa filmer om bea.. så nær jag søkte på hennes namn kom jag in på din sida før att du skrivit om henne.. så det var en ren slump kan jag sæga.. jag har också googlat dig på bilder, men med sæmre lycka.. ingen som lagt ut nån olæmplig bild dær det står amanda edholm under.. synd.. hehe :) love you

http://idholm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards