Alla inlägg under oktober 2008

Av edis dedis - 16 oktober 2008 20:01

Är inne i period där jag sitter och lyssnar igenom alla Keanelåtar jag fick av dig förra hösten Pierre. Åh.


Dagen har vart ganska slapp. Slutade vid halv ett och åkte hem. Hade ingen nyckel så fick åka med syster till mammas jobb. Var hemma igen vid två. Sen var jag så dödstrött så jag sov ett tag. Imorrn hoppas jag på filmkväll, bara Naf som är på än så länge, men det brukar lösa sig.. Om inte annars blir det bara hon och jag.. Gisses, då blir det iallafall torr humor.

Av edis dedis - 15 oktober 2008 23:55

På fredag vill jag ha en riktig tjejkväll med bara en massa underbara tjejer, chips, godis, film och skitsnack. Nån som har lust att uppfylla?


Nu ska jag lägga mig, har ont i huvet och är trött. Elin och Ida, ni är bäst. Älskar er två! Sov gott



Av edis dedis - 14 oktober 2008 21:40

Idag går alla mina tankar till Tobias familj och vänner. Det är så otroligt tragiskt det här, och att det är så pass vanligt som det är. Han har det bra där han är nu, ta hand om varann!

Av edis dedis - 12 oktober 2008 10:59

Jag tycker den här bloggen är för öppen. Alla kan läsa om mig och mitt liv, nån som har nåt tips?

Av edis dedis - 11 oktober 2008 00:37

Idag var det föressten två vita killar i 20års åldern som sa white power till mig. Vad är det för fel på folk?

Av edis dedis - 10 oktober 2008 21:13

Lars och Anna. Vilka talanger, snyggLars som är naturlig och grym, Anna som är sjukt begåvad och som dessutom sjöng min låt ikväll. Man blir ju tåriz!

Av edis dedis - 10 oktober 2008 18:05

Idag på bussen hamnade jag föressten med världens gulligaste tant. Hon visade ett brev hon hade fått från sitt 14åriga barnbarn som hon tyckte så himla mycket om. Hon hade jobbat med ungdomar och tyckte det var det bästa som fanns, och förstog inte varför folk alltid klagade på oss. Sjukt underbar! Skulle bara vilja krama om henne

Av edis dedis - 10 oktober 2008 17:44

Igår var det Londonmöte. Världens gulligaste man som höll i det och som kommer vara våran kontaktperson där borta. Jag ska jobba i nån klädaffär och idag eller på måndag får vi reda på vilken vår värdfamilj är. Det mesta som gicks igenom garvade jag åt, högt.. Jag och defenitift inte Carro kommer klara sig speciellt bra där borta, haha. Man måste vara jättetrevlig och tomprata på engelska, bara det är ju en grej i sig. Sen måste man hålla ordning på rummet, inte duscha mer än 2 ggr i veckan, fråga om allt, fråga dagen innan om man ska ta hem en kompis osv.. Men det kommer bli sjukt kul! Dessutom var det bättre "inte-hemma-senare-tider" än vad jag trodde, man kommer få träffa sina kompisar på kvällar och helger och göra London. Det kommer knappast gå bra att hitta eftersom jag kommer hänga med Carro.. Men, det lööser sig!

Ovido - Quiz & Flashcards