Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av edis dedis - 16 oktober 2008 21:30

Ni människor som inte har nåt att göra på dagarna borde verkligen gå in på www.tjuvlyssnat.se och www.tjuvtittat.se. Så sjukt roligt. Man funderar hur en del tänker.



 Allum, Partille

En tjej och en kille, båda ~16 år, sitter på bussterminalen. Tjejen tittar i killens mobil och skrattar till.
Tjej: Jävlar vilken ful kille, vem är det?
Kille: Det är min syster.



Ungdomsmottagningen, Sundsvall

Två fjortistjejer sitter och pratar om vad de ska göra efter att de har slutat 9:an.
Tjej 1: Man kanske borde åka till USA och bli en sån där… auschwitz.



Kungsport, Göteborg

En tiggare kommer fram till en bratkille ~23.
Tiggaren: Har du en krona eller två över?
Killen (tittar i plånboken): Det beror på… (Tystnad) Kan du växla en tjuga?



 

Buss 620 mot Norrtälje

Ett gäng barn ~7 sitter och pratar på väg till skolan.
Pojke 1 (skriker): Hampus! Hampus! Hampus!
Pojke 2 (irriterat): Ja! Vad är det?
Pojke 1: Vet du vad dom sa på Tv:n?
Pojke 2: Nej, vadå?
Pojke 1: Sexy!
Pojke 2: Neeej va äcklig du är!


Av edis dedis - 16 oktober 2008 21:16

Jag behöver en man i mitt liv. Jag tror iallfall att det är det som fattas.

rip

Av edis dedis - 16 oktober 2008 21:08

Nästan alla på min msn heter nåt med rip. Ska det vara så då man är 17 år.

Av edis dedis - 16 oktober 2008 20:01

Är inne i period där jag sitter och lyssnar igenom alla Keanelåtar jag fick av dig förra hösten Pierre. Åh.


Dagen har vart ganska slapp. Slutade vid halv ett och åkte hem. Hade ingen nyckel så fick åka med syster till mammas jobb. Var hemma igen vid två. Sen var jag så dödstrött så jag sov ett tag. Imorrn hoppas jag på filmkväll, bara Naf som är på än så länge, men det brukar lösa sig.. Om inte annars blir det bara hon och jag.. Gisses, då blir det iallafall torr humor.

Ovido - Quiz & Flashcards