Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av edis dedis - 18 oktober 2008 13:10

Och en till pinsam sak är att jag har träningsverk i armarna idag. Vi gjorde en hinderbana igår på gympan och tydligen var det tillräcklig träning för att få mina armar att värka. Jag måste verkligen ta tag i träningen. Då jag kommer hem från London ska jag träna på friskis två dagar i veckan. Påminn mig!

Av edis dedis - 18 oktober 2008 13:01

Jaha och vad ska jag göra idag? Ska nog ta en promenad till pappa. Mamma åker till Indal idag och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Sundsvall är inte ens roligt. Sen vill jag bo ensam. Och det skulle jag klara.. Varför ska man vara så liten jämt.


Sen måste jag skriva en lista på allt jag måste göra innan jag åker till London, som att skriva ett brev till min familj. Den här helgen. Sen är det saker som att köpa en present, köpa adapter, fixa med pass osv. Utöver det har jag 200 glosor jag måste lära in mig tills på tisdag och ett stort geografiprov att plugga till tills på torsdag. Kom precis att tänka på då jag var mindre och Ida alltid badade. Jag satt alltid på toaletten och höll henne sällskap. Undra om du minns att jag förhörde dig på en drös med glosor? Det minns iallafall jag och jag tyckte du var jättestor. Tänk att nu är jag där jag också.

Ovido - Quiz & Flashcards