Alla inlägg den 17 december 2008

Av edis dedis - 17 december 2008 14:52

Niklas frös. Han har alltså inte ont i benet. tyja! (uttala rätt annars = död)

Av edis dedis - 17 december 2008 14:48

Är jag trött. Svar ja. Är Elin ful. Svar ja. Dåså!


Nu har jag rättskunskap, men nå jävulskt intressant. Elin sitter och nackar bok, och jag har svintråkigt för vi är ungefär dom enda på lektionen.


Imorse klev jag upp 05.52 Okej. Var på Louises jobb halv sju och pluggade matte. Vad är felet på mig?


ÅH NU FICK VI SLUTA MEN ELIN VILL SITTA KVAR OCH NACKA LITE TILL. EMMA ÄR HUNGRIG OCH INGA-BRITT ÄR UPPRÖRD ÖVER ATT LÄRARNA AVSLUTAR KURSERNA TVÅ VECKOR FÖR TIDIGT. Men som sagt, vi med problem får gå, Niklas har ont i benet, Emma är hungrig, jag är utvecklingsstörd och Elin är sjuk i huvet. Men justja, hon skulle sitta kvar.


FLUM

Ovido - Quiz & Flashcards