Alla inlägg den 2 december 2008

Av edis dedis - 2 december 2008 21:49

Ikväll har jag hittat nåt tror jag. Nåt som hela tiden har legat där bakom och gnagit, men jag vet fortfarande inte vad. Var längesedan jag kände mig såhär nere, och jag stör mig på att inte veta orsaken.


ANTAR att det är allting. Det blir för mycket bara.


Av edis dedis - 2 december 2008 21:08

Idag är jag trött. Trött på skolan, trött på vintern, trött på att behöva plugga när det inte finns nån ork för fem öre. Jag är trött på att inte ha en dagbok där jag kan skriva av mig i, den här är ju så ytlig så det finns inte. Jag är trött på att sakna Bea och Pierre.


Jo annars då. Hade ett snabbt samtal med Micke, det gjorde mig mycket. Skönt att ha en förstående killkompis..


Nä helt ärligt, jag är för less för det här. Ska börja ta tag i saker och ting, fokusera på att vi bara har 4 prov kvar och lägga mig i tid. Och ta det lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards