Alla inlägg den 4 december 2008

Av edis dedis - 4 december 2008 23:56

Varför är jag så dålig på att lägga mig i tid?

Varför är jag så dålig på att plugga?

Varför gör jag alltid motsattsen till det jag har bestämt?

Och varför i hela fridens namn gör jag inte något åt mina problem.


Av edis dedis - 4 december 2008 20:42

Min huvudvärk. Idag ska jag gå och lägga mig 22.00 hade jag planer på. Det är inte riktigt min grej att hålla det jag lovar mig själv, men jag är så illa tvungen. Dilemman...


Rättskunskapsprov imorrn igen, det förra gick sämst och det kommer det här också göra. Har inte pluggat NÅNTING, vilket betyder att jag hade kunnat gått på hockeyn ikväll. Det sög ju också! Nu står det 2-2, och man blir ju inte förvånad om johan släpper in nåt snyggt..


En annan sak, varför har jag så värdelös musik på datorn för? Min dator kommer förresten dö, hon är inne på sista refrängen nu.


Nu är det två veckor kvar i skolan. Det känns oändligt, så sjukt skolless nu, jag finner inga ord helt enkelt.


Säger hej till nyparn också, vet att du läser min blogg.........


Ovido - Quiz & Flashcards