Alla inlägg under september 2008

Av edis dedis - 3 september 2008 22:55

Finns inget intressant att skriva om vad som händer för tillfället. Hösten är här för längesen vilket får mig att bli less, så jag låter bli att tänka på det. Skolan är igång, tråkigare än någonsin. Allt är som det brukar fast det är så annorlunda ändå. Jag saknar så himla mycket. Min barndom, min familj, Bea och Pierre, vänner jag inte längre har kontakt med, vänner som försvunnit nånstans på vägen eller bara dykt upp för att stanna en kort period. Jag saknar lågstadiet och högstadiet. Labbo, Maxi, Maddiken, Agnes. Tingeling, Toulouse och Theo. I princip allting! Så tråkigt med tanke på att man glömmer allt man har. Finns så mycket annat värdefullt att lägga ner sin kärlek på, istället för att bara gå runt och sakna hela tiden. Men hur ska man nånsin kunna sluta sakna nåt som känns i kroppen? Nåt som fortfarande vill finnas?

Av edis dedis - 3 september 2008 22:51

Av edis dedis - 2 september 2008 21:06

I stay awake and watch you breathe
I stay awake and watch you fly
Away into the night
Escaping through a dream

- - -


Jag saknar er jämt.. Hela dagen, hela natten. Skulle vilja ha er här, få en chans till och verkligen visa vad ni betydde. Ni kommer aldrig nånsin kunna ana hur ont det gör.. Ta hand om varann där uppe! 

Ovido - Quiz & Flashcards