Alla inlägg den 15 september 2008

Av edis dedis - 15 september 2008 21:08

Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra. Du fattas och det gör så förbannat ont. Jag behöver dig. Jag skulle aldrig ha lagt på.

Av edis dedis - 15 september 2008 19:51

Jag kanske åker till Malmö till helgen. Om allting klickar med min och Idas tid, pengar och ledighet. Men det kan gå. Skulle vara jättekul, saknar systern. Och systern i Sundsvall saknar jag också, sist jag såg henne var på födelsedagen tror jag.. Jag träffar dom alldeles för sällan.

Av edis dedis - 15 september 2008 13:11

Idag är jag hemma, sjuk. Känns ganska skönt, men jobbigt att missa skolan. Jag kommer missa tre veckor i oktober, vilket kommer betyda att jag kommer hamna efter riktigt mycket.. Jag är inte den som är bra på att jobba i förväg heller, speciellt inte i matten som är det viktigaste! Men allt löser sig. Den 27 sep åker jag till Turkiet. Och den 5 oktober händer det en överraskning med mig. Men det får ni se då! Ska bli spännande iallafall. Sen blir jag hemma två veckor, och efter det bär det av till London i TRE veckor. Jag som är engelska kungen.. Men det löser sig det också! Det ska bli kul iallfall.


blä

Ovido - Quiz & Flashcards