Alla inlägg den 25 september 2008

Av edis dedis - 25 september 2008 09:23

Idag var det två år sedan älskade Bea dog. Det är sjukt var tiden har gått fort.. Känns som det var igår jag hälsade på henne i Eskilstuna. Jag saknar och älskar dig


Av edis dedis - 25 september 2008 01:44







 



sov gott

Av edis dedis - 25 september 2008 00:53

Dessutom, med tanke på min deppade blogg, är det höst nu. Jag hatar hösten. Höst innebär kyla och regn och så småningom vinter. Dom kommande månaderna är det värsta jag vet och dom lyckas verkligen med att få mig att må dåligt. Därför ska jag försöka vara positiv! Elin försökte iallfall få mig på hösttankar i helgen då jag var där, men jag vet inte om det lyckades. Det var ju en varm dag, som sommaren ungefär. Då är det ju mer än okej! Här kommer iallfall en bild på världens finaste Iris som jag har tagit från Elin, och en bild på mig och Thor in school...






Av edis dedis - 25 september 2008 00:34

Kom precis på att min blogg är väldigt dyster. Det är inte riktigt min mening men jag skriver som sagt bara ner mina tankar här, och när jag väl sitter och ska skriva så finns inget annat än minnen i huvet. Det tar lång tid att komma på nåt, och medans hinner jag kolla igenom alla gamla bilder och läsa igenom alla mina gamla inlägg på lunar. Mina inlägg på lunar är guld värda, tro det eller ej. Jag har skrivit långa inlägg nästintill varje dag i ungefär 3 år tillbaka och det är så himla fint att kunna läsa igenom dom. Det får mig att minnas dagar jag glömt och får mig att känna mig precis som det var då. Så det här med min blogg är väldigt personligt, bara en massa minnen. Jag drar upp gammalt som jag saknar och skriver om det om och om igen.


För tillfället sitter jag och Carro och skickar citat till varandra som är från min lunarblogg. Åh, det är så underbart!


jag- är du mätt nu?

fläsk kalle- jag ska upp och ta en korvring nu, räcker det som svar!?

Ovido - Quiz & Flashcards