Direktlänk till inlägg 24 september 2008

ida

Av edis dedis - 24 september 2008 23:53

Jag läste min systers blogg. Jag blev så himla rörd, jag vet inte vad det handlade om, att jag inte har pratat med henne så mycket om pierre efter att han gick bort, eller bara det att hon på nåt sätt har gjort så att jag förstått honom som jag gjorde. Det behövdes inte så många ord, jag förstog och han förstog att jag gjorde det. Det gör bara så jävla ont att inte ha honom här. Han var hela mitt år 2007, och tillsammans gjorde vi allt så bra. Nånstans där inne fanns världens finaste människa. Och det är borta. På nåt så himla onödigt. Hade vi bara berättat för honom hur mycket han betydde, hade det gjort skillnad. Det vet jag. Och Ida, jag saknar dig!


du är mina tankar


och här är en konversation mellan Carro och mig, men Carro är egentligen Pierre. Det kommer ni förstå :) stjärnorna är för att personens namn inte ska komma ut offentligt! he

- - -
caroline' sex månader, bea säger:
*****
caroline' sex månader, bea säger:
as lat
caroline' sex månader, bea säger:
låg i soffan hemma o ringde hem
amanda edholm säger:
lill***** tvekar inte med att sitta i soffan med chips skålen
caroline' sex månader, bea säger:
nee, han e inte blyg på platsen elr
amanda edholm säger:
nej fan heller, han är inte blyg på att int elämna plats åt övriga familjen
caroline' sex månader, bea säger:
nej fan heller
caroline' sex månader, bea säger:
då kan de bli farligt där
caroline' sex månader, bea säger:
chips skålen är framme o platsen e uppvärmd
caroline' sex månader, bea säger:
ett fint revir för *****
amanda edholm säger:
och nötterna är uppäten innan han hunnit satt sig
caroline' sex månader, bea säger:
jo men visst
caroline' sex månader, bea säger:
men de finns mera
caroline' sex månader, bea säger:
gömda nötterna ska boken hans heta
caroline' sex månader, bea säger:
***** e inte blyg på att fylla skåpet
caroline' sex månader, bea säger:
magen e inte den olyckligaste
caroline' sex månader, bea säger:
gris lugnt me lite OLW
caroline' sex månader, bea säger:
citat från ***** den late
amanda edholm säger:
jag har inte sett vad det är för chips sort än, påsen är slut
caroline' sex månader, bea säger:
***** är den som sitter längst kvar på jul bordet
amanda edholm säger:
och han är den som sitter vid bordet först.
caroline' sex månader, bea säger:
aa
amanda edholm säger:
så grisen är ju slut innan carro hunnit satt sig
caroline' sex månader, bea säger:
han högger me gaffeln
caroline' sex månader, bea säger:
carro skulle äta frukost liksom
caroline' sex månader, bea säger:
näämen då hade ***** redan hunnit skitit ut allt han ätit
caroline' sex månader, bea säger:
dålig start på dagen för vår finska vän, carro
caroline' sex månader, bea säger:
inte den man drömmer om
amanda edholm säger:
finnen carro svälter i hemmet
amanda edholm säger:
det är ***** andra bok
caroline' sex månader, bea säger:
aah, ett hem så väl likt afrikas öde mark
caroline' sex månader, bea säger:
jag menar ***** ha ju sin mage fylld 24/7
caroline' sex månader, bea säger:
många toa besök
amanda edholm säger:
han skiter stopp i toaletten han, å vem får fixa det då?
amanda edholm säger:
finneeen carro
caroline' sex månader, bea säger:
carro ha bruna händer
amanda edholm säger:
carro brunhand även kallad på våran skola
caroline' sex månader, bea säger:
och inte fan ede från brun utan sol elr neej, lägg av

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards