Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

man glömmer det man har

Av edis dedis - 14 juni 2008 22:21

Ibland saknar man så mycket att man helt glömmer bort vad man har. Just nu vill jag bara att Ida och Elin ska bo hemma. Känns det som. Sen saknar jag Kovland och allt det där, men det kommer jag alltid göra. Och Bea såklart.


I torsdags tror jag det var, träffade jag Jimmy, Henke och Isak på Mc Donalds. Jag blev så otroligt glad, dom är verkligen vänner som man vet alltid finns där. Jag har nog inte pratat med dom på över ett år, och sen när man väl träffar dom känns det som man aldrig har varit ifrån varandra. Haha. Moppetiden i Kovland var nog den bästa tiden.


Skolavslutningen var föriövrigt ganska lyckad, i början på kvällen åkte vi runt till alla i föreningen som tog studenten, det var fint och alla var glada och hade kul. Vi slutade hos Jomman, några åkte vidare och alla försvann på nåt vänster. Jag och Ida Otto träffade smekarn och sten uppe vid bion, jag skällde ut en biffig gubbe för jag trodde han försökte sno våran föreningsbuss (hahaha) och sedan gick vi fyra och Chefen ner till stan. Träffade en massa trevligt folk, men det blev ingen riktig höjdarkväll. Discotek med hamburgare och läsk var inte speciellt lockande. Träffade återigen Jimmy då jag satt ensam på en bänk, han kom fram och sa att jag var tvungen att följa med han om jag inte hade nånstans att ta vägen, så erbjöd han sig att gå med mig tills jag hittade igen mina kompisar. Underbara Jimmy. Det slutade iallfall med att jag gick med Martin och Jonas hem till Martin. Jonas gick hem ganska snabbt, Martin somnade och jag väntade på Carro. Som kom inramlandes en timme senare eller nåt. Dagen efter var en tröttsam dag eftersom jag och Carro sovit nå sjukt dåligt.


Dagen gick långsamt och klockan var 12 då vi trodde 18. Ungefär så var det. På kvällen kom Snoresson, vi gjorde oss i ordning och åkte ner på stan. Träffade sexy Bench och Nafen, hamnade på nån slags fest med Carros trevliga kompisar, 5 tjejer till och en kille. Stannade inte där speciellt länge, jag och Thor gick ner till stan för att träffa Jonas och Martin. Bench och Naf försvann med på fest till schtekar-Basse med Carro och co. Jag och snor somnade hos snor senare på kvällen.


Nu sitter jag hemma hos mamma. Smått förvirrad, förstår inte vart du vill komma. Jaja ska inte skriva om det, blir inte klokare för det. Känns iallfall SKÖNT! Hoppas allt kan gå vägen.


Och en sak till! Jag ska till London i höst! I tre veckor, u-n-d-e-r-b-a-r-t!

 
 
Ingen bild

Största syster

15 juni 2008 12:37

Hmm..nu blev jag nyfiken! Vad är skönt å vad ska bli bra? Du var ju inte här igår på bajsardagen!:) Hörde att du skulle till London, det behöver du tror jag! Får se om du överlever..;) Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av edis dedis - 1 februari 2009 16:37

Nu har jag tagit steget!! Ni hittar mig nu på www.nandoe.blogg.se.   Anledningarna är många, jag gillar blogg.se mer, det är coolare, man kan ha hur många bilder man vill, man kan ha egen header, alla mina kompisar har det... Jag kan rabbla hur länge...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:47

Okej, Emmas kväll ägde så sjukt igår, nu sitter hon och pratar om hur kul hon hade.. Fan att jag åkte hem! Men nästa gång Emma, då jääävlar kör vi!!...

Av edis dedis - 1 februari 2009 12:02

Okej, i natt drömde jag att jag och Olivia spelade i OS med timrå? Vi spelade i förstakedjan och vi gjorde första målet, sen ville inte jag spela nå mer för jag var så ostadig och tyckte inte riktigt att jag förtjänade att spela. Sen fick vi medalj o...

Av edis dedis - 1 februari 2009 01:52

Sådär, nu är jag hemma. Har vart en jäävulskt kall kväll, så nu sitter jag och äter kladdkaka med grädde och varm choklad. Det rockar!   Som jag anade att det skulle bli åkte jag in till stan vid sju. Gick hem till Emmas systers lägenhet där Emma och...

Av edis dedis - 31 januari 2009 15:32

Igår följde jag med Tova, Maja, Stina, Julia och Emma hem till Mimmi. Vi åt god middag och efterrätt, sen kom det lite folk. Riktigt mysigt hade vi det! Spelade spel och dansade, vi somnade vid 5 och klev upp vid halv 10. Jag har inte sovit nåt mer h...

Ovido - Quiz & Flashcards